Anketa o primeni projektne nastave – komentari

Komentari koji su ostavljeni prilikom odgovora na anketu o projektnoj nastavi su dobrodosli, ilustruju različite pristupe prosvetnih radnika primeni projektne nastave i puno govore o trenutnim dilemama koje treba rešavati u praksi. Rezultate ankete mozete videti ovde, a evo nekih komentara:

“Za izradu kvalitetnog projekta u kojem bi učenici bili zainteresovani i stekli znanja potrebna su odgovarajuća nastavna sredstva i manje grupe”


“Projektna nastava je najbolja nastava i za učitelja i za učenike. Tu svi zajedno dolaze do ciljeva i ostavljaju iza sebe nešto korisno, neposredno na svojim produktima pokazuju svoja znanja i veštine”


“Bolji mi je stari pristup učenju”


“Lepo zamišljeno, ali si prepušten sam sebi… sve je palo na sposbonost i odgovornost učitelja…”


“… Da li je cilj da uključimo decu u smislen rad i dolazak do produkata rada ili je cilj da provedemo sate i sate pišući, definičući… Da li je cilj da rade roditelji kod kuće ili nastavnici, pošto je nekad lakše odraditi sam, posebno kada su deca nezainteresovana, a produkt ‘mora‘ biti savršen…”


“Nema izostajanja sa časova. Učenici rade u opuštenoj atmosferi, postižu bolje rezultate”


“Veliki je problem u stavu prosvetnih radnika da se projektima ništa ne postiže.”


“Predlažem način rada koji je rodjaka imala u Brazilu. Redovna nastava je pon.-čet., a petak je rezervisan za projektnu nastavu i aktivnosti u kojima je potrebno da učestvuje više odeljenja i nastavnika istovremeno.”

1 thought on “Anketa o primeni projektne nastave – komentari

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *